26. august 2008

Nu strides de lærte.

Nu strides de lærde om min knyst ....!

Ringede til min egen læge i dag - nu har jeg jo fået gennemført min beslutning om vandreferie, og så tænkte jeg, at nu må det næste skridt tages.

Så jeg ringede altså til min praktiserende læge for at spørge, hvem der så skulle henvise mig til operationen, han eller ortopædkirurgen.

Min læge havde jo fået skrivelsen fra ortopæd'en og sagde, at jeg endelig ikke skulle få foretaget en stivgørende operation, medmindre jeg gik rundt i et smertehelvede ....! Og det gør jeg jo ikke (om det så er knysten, der er skyld i mit knæproblem, det er så en anden sag - og jo kun et problem, når jeg forsøger mig som bjergged).

Ortopæd'ens udmelding var jo nærmest, at operation var min eneste redning!

Ja, hva' så nu ....???? Nu har jeg fået serveret 2 modstridende holdninger fra sagkundskaben. Så kan jeg jo gå og overveje argumenterne - og se tiden - og knysten - an. Og så f.eks. tage sagen op med dommedagsortopæd'en igen.

Og ikke lytte for meget til folk, der fortæller om en bekendt, der gik for længe med en knyst med det resultat, at hun fik fjernet storetåen!! Folk er så fulde af gode råd!

Ingen kommentarer: