16. august 2008

Skudt over målet

På dette tidspunkt må det vel være på sin plads at indrømme, at jeg i løbet af ugen har indset, at jeg havde skudt over målet med denne ferie. Men hvem kunne vide, at Leicht bis mittelschwer betyder "middel til svært", når det oversættes fra høj-østrigsk til fladlandsdansk? Måske kunne jeg have sagt mig det selv. Lette vandringer i Østrig behøver folk ikke en guide til. Guiderne gider nok ikke kun gå og fortælle om Braunvieh og lavlandsurter. Nej, de vil fortælle om tindernes fønvinde og pege på Edelweiss.

Havde jeg haft tid - eller taget mig tid - til at opbygge en bedre kondition hjemmefra, havde det hele være meget nemmere. Men det er trods alt en tilfredsstillelse, at knysten og slidgigten ikke gav problemer - eller næsten ikke.

Flere vandreferier? Gerne! Om fusserne vil. Flere vandreferier i Galtür? Muligvis - om ikke andet så for at besøge den sportsforretning igen. Men sikkert vandring på egen hånd (fod!) måske med en eller to guidede ture for at få lidt udfordring ... ? Flere aktive ferier? Afgjort! Det er F. også med på.

Ingen kommentarer: