10. februar 2008

John's Passing

Det har været en underlig week-end. Det, der startede som en normal hyggelig fredag aften med tid til at nyde maden og et glas vin, fortsatte sørgeligt med, at jeg åbnede min e-mail og læste et nyhedsbrev fra John Wright Music om, at min yndlingssanger John Wright var død torsdag - ret pludseligt. Jeg var nødt til at læse beskeden et par gange, samt hidkalde min mand for at blive sikker på, at jeg havde læst rigtigt. Jeg blev nok først overbevist om, at jeg havde forstået beskeden rigtigt, da jeg sidst på aftenen så alle beskederne på hjemmesidens ny-oprettede kondolance-liste.

I går aftes var vi så til koncert i Haslev Folk Club - hvor vi faktisk skulle have hørt John Wright den 1. marts. Og det var en underlig aften - en afdæmpet, næsten trykket stemning. Det var helt synd for The Shane McAleer Band, som ellers gjorde det godt.

Ingen kommentarer: